Karczma

Karczma

Co robimy w karczmie?
Do karczmy idziemy przede wszystkim po to, aby zwiększyć swój poziom. Zwiększamy swój poziom, poprzez przyjmowanie misji i zadań od naszych pracodawców, umiejscowionych na środku karczmy. 
Od razu w oczy rzuca nam się zółty pasek z napisem "Awanturniczość: 100". Jest to odpowiednik czasu ile możemy na dzień zrobić misji.
Awanturniczość = Ilość minut
Aby wziąć misję, klikamy na osobę po środku naszej karczmy, jest to różnie goblin, księżniczka, podróżnik.
Dają oni nam trzy misje do wyboru. Różnego czasu, z różnym wynagrodzeniem. Czas misji zależy od naszego wierzchowca. Aby zobaczyć wierzchowce KLIKNIJ TUTAJ.
Po przyjęciu misji wyskoczy nam okienko i czas jaki nam został do jej skończenia. Po upływie tego czasu znika nam tyle awanturniczości ile trwała misja (np. 7min = 7 Awanturniczości).

Po tym czasie pojawi nam się filmik z atakującym nas stworem, a następnie na dole pokaże nam się nasza nagroda, tj. Doświadczenie i Złoto.
Jeśli awanturniczość nam się skończy, zawsze możemy wypić kufle u barmana. Lecz jest pewien haczyk, każdy kufel kosztuje 1 = 20 awanturniczości (20 minut). Więc, aby znowu zapełnić Awanturniczość, należy kupić 5 kufli. W jednym dniu możemy zakupić maksymalnie 10 kufli. Co suma sumarów daje nam 300 Awanturniczości, czyli 300 minut gry.
Więc w taki sposób możemy wbijać nasze poziomy w tej grze.

2 komentarze:

  1. 200 awanturniczosci .. ;/ jak ty liczysz ... mowisz zapelnienie daje 5 kufli czyli 100 awanturniczosci a 10 kufli daje nam 300 awanturniczosci oj weź człowieku ogarnij matme i czy da sie awanturniczosc zwiększyc na np 200 albo cos z 100

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 200 awanturniczosci z kufli + jeszcze 100 punktów poczatkowych

      Usuń