Stajnia

Stajnia


Po co są wierzchowce?
Wierzchowce są po to, aby zmniejszyć czas misji w karczmie. A im szybciej będziemy kończyć jedną misję, tym więcej awanturniczości nam zostanie na inne misje. Występują dwa rodzaje stajnia, a w nich różne wierzchowce.
Grzybki
Każdy wierzchowiec daje nam szanse na grzybki w misji u karczmarza. Oto dane:

Wierzchowiec, który odejmuje Szansa na grzybka
-10% 8%
-20% 7%
-30% 6%
-50% 5%
Od czego zależy rodzaj stajni?
Kiedy tworzycie postać, wybieracie rasę po "dobrej" stronie lub "złej" stronie mocy.

Stajnia Dobrej Strony

Wygląd Nazwa Koszt / 14dni Czas wędrówki Krótki opis
Krowa 1 -10% Zwykła mućka, ale przynajmniej nie musisz wędrować z buta.
Koń 5 -20% Dumny rumak dla dumnego śmiałka! Jest się na czym pokazać.
Tygrys 10 1 -30% Żaden tam potulny kociak, ale dziki tygrys błękitny!
Gryfosmok 25 -50% + Premia środowiskowa Dosiadając gryfosmoka zyskasz sobie szacunek i zazdrosne spojrzenia.

Stajnia Złej Strony

Wygląd Nazwa Koszt / 14dni Czas wędrówki Krótki opis
Świnia 1 -10% Lepsza świnia pod siedzeniem, niż gryfosmok na dachu.
Wilk 5 -20% Na wilku, choć groźnie wygląda, można polegać.
Raptor 10 1 -30% Raptor jest groźnym stworzeniem, jakby nie z tej ziemi.
Smokogryf 25 -50% + Premia środowiskowa Na widok smokogryfam miękną kulasy co mniej odważnych awanturników.

Jak widać wierzchowce dwóch stron, różnią się jedynie wyglądem i nazwą. Czas wędrówki do odpowiedniego z nich jest identyczny. 
Wierzchowce są podstawowym wyposażeniem każdego awanturnika, więc zaopatrzcie się w nie!

3 komentarze: